https://www.performancetrustednetwork.com/vium7tznms?key=1615f8d267c4a12a31445955bb6ff2fe

بوران الپ کا حقیقت سے بھی کوئی تعلق ہے یا یہ محض ایک فرضی کردار ہے؟

Infonaama > Information > History > بوران الپ کا حقیقت سے بھی کوئی تعلق ہے یا یہ محض ایک فرضی کردار ہے؟
بوران الپ

بوران الپ کا حقیقت سے بھی کوئی تعلق ہے یا یہ محض ایک فرضی کردار ہے؟

بوران الپ کون تھا؟

کرولوس عثمان مین دکھایا جانے والا بوران الپ ایک حقیقی کردار ہے یا اسے محض ڈرامے کے لئے ہی بنایا گیا ہے؟ آئیے جانتے ہیں۔

بوران الپ کا حقیقت سے کوئی تعلق ہے یا یہ محض ایک فرضی کردار ہے؟
ڈرامہ کورلوس عثمان کا ایک کردار بوران الپ

آج کل ترکی کا ایک تاریخی ڈرامہ زبان زدعام ہے۔ ویسے تو اب تک ترکی کے بنائے گئے تمام تاریخی ڈرامے نہایت ہی شاندار ہیں لیکن ان میں سے سلطنت عثمانیہ سیریز پہ بنائے گئے پے در پے ڈرامے، پہلے سلطان عثمان کے والد کی زندگی پہ بنا ڈرامہ ارتغرل غازی نے پوری دنیا میں دھوم مچا دی اور اس کے بعد اب عثمانیہ سلطنت کے بانی یعنی سلطان عثمان غازی کی زندکی پہ بننے والا ڈرامہ کرولوس عثمان، ناظرین میں بے حد مقبولیت اختیار کئے ہوا ہے۔ ان دونوں ڈراموں کی مقبولیت کی وجہ جہاں ایک بہت ہی بڑی سٹار کاسٹ ہے، وہیں ان کے ڈائلاگ بے حد جاندار ہیں۔ اس کے علاوہ سینیئر اور جونیئر تمام اداروں کی انتھک محنت اور سینز کی شاندار عکس بندی کی تریف نہ کرنا بھی ان کی محنت کے ساتھ نا انصافی ہوگی۔

بوران الپ کو ڈرامے میں عثمان غازی کے ساتھ کونور الپ ، سمسا چائوش، عبدالرحمان غازی ، اورا بامسی بیرک کی بھی بہت حمایت حاصل ہے۔ بوران الپ کو عثمان غازی کی ہر مہم کے ساتھ دکھایا گیا ہے اور اس نے جسارت اور بہادری سے ہر لڑائی لڑی ہے۔ بوران الپ کو عثمان بے کے احکامات کی سختی سے پیروی کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ کرولس عثمان سیزن 1 کی آخری قسط میں بوران الپ نے باسمی بیرک اور گوکتوگ الپ کے ساتھ عثمان بے کو صوفیہ کے فوجیوں سے بھی بچایا۔ اب کرولوس عثمان کے اس حیرت انگیز کردار کی تاریخ کی طرف بڑھتے ہیں۔

عثمان بے کا قریبی ساتھی بوران الپ
عثمان بے کا قریبی ساتھی بوران الپ

یہ ہم میں سے بہت سے لوگوں کے لئے حیرت انگیز معلومات ہوسکتی ہے لیکن صاف الفاظ میں کہا جائے تو بوران الپ محض ایک افسانوی کردار ہے جسے مہمد بوزادگ نے ڈرامے میں شامل کیا ہے۔ ایسا اکثر ہوتا ہے کہ پروڈیوسر کو سیریز میں کچھ گھٹا یا شامل کرتے وقت کچھ فیصلے کرنے پڑتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اسے اداکاروں کی اصلی کرداروں ، خواہشات ، اور سامعین کے جذبات کی تصویر کشی کرنے والے اداکاروں کے ذریعےو پوری کرنا ہوتی ہے ، اور سیریز کے پورے منظر نامے کو خوبصورت بنانا ہوتا ہے۔

لہذا ، بوران الپ کو صرف سامعین کی دلچسپی اور پسندیدگی بڑھانے کے لئے کرولوس عثمان سیریز میں متعارف کرایا گیا ہے۔ نیز ، بوزداگ نے پہلے ہی دونوں ڈراموں یعنی دیرلیس ارتغرل اور کرولس عثمان کے بارے میں بتایا ہے جیسا کہ یہ دونوں ڈرامے ہی حقیقی تاریخ سے متاثر ہوکر لکھے گئے ہیں لیکن حقیقی تاریخی علم پر مبنی نہیں۔ لہذا ، صرف دونوں سیریز دیکھنے سے لطف اٹھائیں اور سبق حاصل کریں۔

Contact Us

Have questions or need help? Use the form to reach out and we will be in touch with you as quickly as possible.

Leave a Reply

Cookie consent by Real Cookie Banner